home profile twitter facebook follow
*sofiya? sape tu? = ="*
Tuesday, 17 January 2012 @ 01:21 | 0 individual(s)
hello awak yg comel and kacak. hehe. saya nak cerie ni. korang tahu kan name penuh saya ape? nurul syafikah binti rusli. tapi ade sorang budak ni panggil saya sofiya. = =" sape sofiya? saya syafikah lah. huhuhu. dea ade ckp jgak kenape dea panggil saya sofiya. dea ckp kn "saya panggil awak sofiya sebab muke awak same mcm dea" = =" ohcomellnyaaawak. (OHMYY!) :DD haha. dah lah saya mohon pengawas pusat sumber dea pun mohon jgak. = =" ehihihi. ta suke lh. nak lari dari dea tak boleh!! dah lah dalam kelas kene kacau ngan budak ta pakai saman. siap bersayang sayang lagih. erghh. ngeks lah. tak suke ta suke >,< kenape lah aku hidup macam ni!




saya penat lah kene kacau ngan awak. dah lah gnggu saya kay? kay? bagus~




sebelum ni saya tak pernah kene kacau. kenape tahun ni saya kene kacau! pelik lah. saya bukan comel pun. biase biase jeh! so tolong lah jgn ganggu saya >< saya tak biase dengan lelaki. harap maklum. k lah kene siap siap sebab nak keluar ni. amik kakak. bubye awak comel and handsome. :))

Stella Queen

7teen year old.
my birthday is 19 november.
thanks visit my blog . Lovemuch xoxo
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
comment
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.