home profile twitter facebook follow
*tahun baru nafas baru semangat baru*
Thursday, 5 January 2012 @ 22:31 | 0 individual(s)
haloha! hahaha. terlupa pulak bagi salam. ehemehem! *jaga suare manje* assalamualaikum. hihihi. menyampah pulak aku nyee.


Hmmm~ tite dah jadi budak besa. (mcm lah besa sangadd setakat setahun jagung pun tak lepas lagi)
haha aku dah semakin cantik dan semakin comel.tade eh perkataan comel kea cantik kea dlm hidup saia. saia tak pentingkn kecantikkn. sekarang kite fikir ramai2. tulisan kite dah tuka baru.


same jugak dengan semngat tite, nafas tite bkn bermaksud tuka paruparu baru (melampau namanyee tu) kelas pun kelas baru. bagusss kata mama dari kelas kdue masuk kelas ketige. hihihi *senyum tutup muke* saia amik pd (perdagangan) jea. tite tahu lah awak cerdik. sains tulen kn? ececece. bngge gtu.

okay saia nak kenalkn diri saia yg baru dan lebih bermutu tinggi<----ayat kalot dah keluar. ingat produk kecantikan kea? hahaha. tersasul lebih sudeh

nama:nurul syafikah bt. rusli
umur:sweet sixteen (16)
aliran:perdagangan



hahaha. takpe. bia aliran tu pun. jnji belaja yg penting. kita yg hidup mesti teruskn hidup<---ayat ape ni =. .=" . haha. bia lah. k lah disini dlu dapat mengepost. bubye follower kesayangan saia :))
Stella Queen

7teen year old.
my birthday is 19 november.
thanks visit my blog . Lovemuch xoxo
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
comment
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.