home profile twitter facebook follow
*kawan sejati? mana nak dapat?*
Tuesday 14 February 2012 @ 04:14 | 0 individual(s)
assalamualaikum.


"awak awak awak. saya nak tnyaa. mane nak cari kawan yg namanyaa "kawan sejati"?"


ade tak? sebenarnya saya sdang mencari kawan sejati. :(
kawan tempat saya boleh mengadu,boleh cerita pape pun,yg good listener.



okay. sekarang aku bersyukur sangat dapat kawan mcm tu. Ya Allah terima kasih Engkau mengutuskan mereka. Alhamdulilah. Saya ta nak kehilangan mereka. mereka amat bererti bagi saya. syukur lha mereka tak mcm org lain. 

seperti yg berikut:
  • tikam belakang.
  • kawan makan kawan.
  •  dengki mendengki.
  • mengumpat belakang
seriously, saya benci kawan yg sikap yg saya nyatakn. so, harap-harap anda tidak mendapat kawan sebegini.

and all my royalty reader. harap-harap awak dapat kawan sejati. bye. :)




Stella Queen

7teen year old.
my birthday is 19 november.
thanks visit my blog . Lovemuch xoxo
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
comment
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.