home profile twitter facebook follow
* The Eclipse* #Jyeah!
Sunday 22 July 2012 @ 01:39 | 0 individual(s)
Assalamualaikum,

Hey Guys.







Okay, actually aku sayang geng aku. Aku tahu semua mmg sayang kawan dia kan? tapi sangat susah nak jumpa SAHABAT kan? okay. diaorang ni bagi aku bukan nya sekadar kawan, sekadar sahabat je tapi adik beradik jugak. sayang diaorang sangat sangat. Diaorang akan ada disisi aku bila aku susah, senang, bila aku ketawa aku menangis, diaorang tetap disisi aku.

Aku pada mulanya sangat sukar nak mencari persamaan antara kitaorang. Aku mengambil masa selama 3 tahun nak dapat kawan mcm ni. Aku seronok kawan dgn diaorang. Walaupun tak cerdik namun kitaorang mampu tolong menolong antara satu sama lain.

Pada satu masa tu, aku terkejut gila bila kawan sekelas aku cakap kat aku, 

"Eh! ika, aku jealous sangat tengok geng korang"
"huh!kenapa? geng kitaorang ada buat ape? kalau ada ape-ape geng aku buat kat kau ke ape ke, aku mintak maaf eh? nanti aku try tanyakan and selesaikan masalah apa"
"Ish! awak ni ika, kesitu pulak. mana ada mcm tu. saya jealous tengok geng awak selalu bersama, tak pernah pun bergaduh ke ape ke. walaupun kelas lain lain tapi stay satu geng."
"Oh! hekhek. ingatkan apa, eh takdelah. ada masanye kitaorang bergaduh jugak. Gaduh-gaduh manjaa ada lah sikit sikit. tapi kitaorang terus siasat dan cari punca apa sebenarnya. tapi tak lah sampai nak berpecah. sayang kot kat diaorang, gila-gila mcm tu." #sambil aku tergelak-gelak kecil.



Aku memanjatkan kesyukuran yang teramat sangat kat Allah SWT sebab kurniakan kawan terbaik dalam hidup aku.#Alhamdulilah, Ya Allah, terima kasih sangat sangat. :)
 Aku harap "The Eclipse" takkan terputus dan selalu hidup dalam bumi Allah SWT cipta ni. Walaupun jasad dah tertanam dalam kubur. *ocehh ayat*
Kbye. :)

LoveMuchMuch Mohd Fakhrul Hakim.


Stella Queen

7teen year old.
my birthday is 19 november.
thanks visit my blog . Lovemuch xoxo
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
comment
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.