home profile twitter facebook follow
Hello October ^^V
Sunday 30 September 2012 @ 22:13 | 0 individual(s)
Assalamualaikum.

Hey Guys.






Sedar sedar kan dah masuk bulan October. Haha. Ohmaggimaggi. :) hidup pun dah baru ^^V takde dah apa apa relationship dgn dia. Just abg adik sajaa. Takpe lah kan. Okay apa? Janji kita dapat ada disamping dia sebagai seorang adik. :'D And kita tahu kita salah. tak pandai jaga hati dia. lagipun kita busy sabtu ahad dgn kelas petang. takde masa untuk dia. So SORRY T-T 



"saya tahu saya salah. tambah tambah lagi hari sabtu minggu lepas. dia ajak kita hangout. tapi kita tolak, sebab kita ada kelas petang masa tu. SO SO SO SORRY sangat sangat." and then kita tergerak hati nak online and pergi dekat event. :YA ALLAH! kita lupa ada event "Zihinsel Party" hari sabtu tu" patut lah dia ajak kita hangout. kita jadi serba salah. dahlah kredit takde dah masa tu. dgn muka redha pergi studio hari sabtu tu. Sedih sangat tak dapat tunaikan hajat nak jumpa. T-T kay salah kita. seriously mmg salah kita. "Saya minta maaf sangat sanga5. yes. mmg betul saya tak pandai jaga hati org yang saya sayang. and tu kelemahan saya. Saya tak tahu mcm mana nak jaga hati awak. saya tak kenal awak sepenuhnya. saya tak masak lg dgn perangai awak. SO SO SO SORRY KAY?"

seriously, perit sangat masa nak lepaskan dia. Perghh. Hanya ALLAH SWT saja yang tahu masa tu. Nangis tahap gaban masa tu. meronta-ronta nak dia. #Kay ini normal bagi perempuan. *rasanya lah -,-" Tak tahu nak mengadu kat sapa masa tu. Mula mula BOBO kita jadi mangsa kita lepas geram. and i need to talk with someone who is understanding me. text Yaya and Aziz jea kita mampu buat masa tu. Diaorg ckp benda yang sama. "MAYBE TAK ADA JODOH" okay. kita boleh accept. tapi hati kita  Hanya ALLAH yang tahu. My heart saids : Huahuahua :'D takbolehhhh. #haha. kay lawak. Thanks tau Yaya, Aziz buat saya gelak semalam. Sayang lah kat korang. MYBESTIESForever.

Bangun pagi tadi aku dah takboleh tengok picture picture dia lagi dah. Aku dah delete semua nya tentang dia. And keputusan aku. Lupakan dia. Lepaskan dia. Izinkan dia pergi. "Saya bahagia bila awak bahagia actually. Harap jumpa lebih baik dari saya kay? Sumpah tak menyesal saya sayangkan awak. awak pun putus dgn saya cara baik. Seriously gentlemen lah kau sengett :D " haha. Kay rindu dia panggil kita senget. Thanks sebab pernah sayang kita mcm bini awak. #hohoho :3 Muahahaha. Aku sedih actually. Bangun dari tidur dgn bengkak mata buat "Fake Smile" kat mama. Sempat lagi mintak cuti. Muhahah. taknak pergi sekolah. nanti kat sekolah tak focus. baik duduk rumah. :P
Tak lupa jugak dgn Ex Boyfie kita ni and merupakan First Love kita buat kita gelak. Thanks Awak ^^V . apa apa pun kena lalui jugak hidup ni. PAST IS PAST okay? PEACE YAWW! And you 



Okay? Please! I'm Beggin' you October. >.<

Okay Bye. :P

Stella Queen

7teen year old.
my birthday is 19 november.
thanks visit my blog . Lovemuch xoxo
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
comment
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.