home profile twitter facebook follow
Kenakalan Si Budak T.E.V
Friday 26 October 2012 @ 00:45 | 0 individual(s)
Assalamualaikum 


Hey Guys !
Okay. harini nak certia pasal Eclipse. haha. seriously rindu time gila gila dgn budak budak ni. apatah lagi adik aku yang sorang ni. Deq Ja. dah lama tak contact dgn Eclipse. Rindu awak lah adikk. sumpah cakap. :D
Haha. sebenarnya nak cerita kenakalan kitaorang. Jap Jap. ace rajinkan tangan anda menekan link di bawah ni.

http://www.facebook.com/scretmirerberry (Aku)
http://www.facebook.com/nur.atiqah.52012548?fref=ts
http://www.facebook.com/ruzana.yuhanis?fref=ts
http://www.facebook.com/ieja.deqja?fref=ts

Okay. dah tengokkan? Muhaha. muka baik kan? Perangai kitaorang Hanya Allah saja yang tahu. Kenakalan kitaorang mengalahkan budak budak okay. seriously. Firstly yang aku ingat kitaorang selalu menyakat budak nerd. Haha ! seronok weh. tapi yang part tak seronok nya bila budak tu syok kat aku. Damn ah ! aku pulak yang kena. inilah padah sebab suka kacau orang . aku lah yang paling banyak mengacau dia. menyesal pulak aku kacau kau weh. Budak budak ni tergelak when diaorang dapat tahu . Aishh. Natess lahh. Haha. sabor jelah. start pada haritu aku langsung tak cara budak nerd tu. Haha. muka budak nerd tu frust terbalik dah aku tengok bila aku buat tak tahu jea bila dia senyum senyum kat aku. Aku mmg kejam. aku mengaku *letak tangan kat bahu pandang atas*

Secondly, Aku ingat lagi kitaorg pangkah habis habis sorang budak perempuan ni. ERGHH! sengal wehh. Sumpah aku sampai sekarang menyampah tengok dia. berlagak pun yea, mulut lepas lagi. seriously sakai sangat bagi kitaorg. jyeah time tu masa paling sesuai bagi kitaorg. peluang keemasan weh peluang keemasan. kitaorang ambil air botol yang besar tu. kitaorang simbah dalam meja dia. atas beg dia. muhaha, *gelak jahat* 

Thirdly , kalau time balik school kan kitaorg akan kejar budak budak junior yang skema skema . main kenyit kenyit mata bagai . haha. yang paling aku suka part main lumba lari dgn sorang budak lelaki ni. nama dia jazlan . Jyeahh . selalu oh aku menang :P muhehe. aku buat mcm tu untuk naikkan semangat budak lelaki ni. terlalu bum bum (gemuk ) sampai doktor ckp dia ni terlalu obes. aku dgn geng geng aku selalu tolong dia. tapi kadang kadang kitaorang kianat . hee. our bad :P

kaylah. aku malas nak menaip lah. nantilah meyy aku sambung kay ? Part II pulak. Muahha

LOVE T.E.V :*
Stella Queen

7teen year old.
my birthday is 19 november.
thanks visit my blog . Lovemuch xoxo
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
comment
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.