home profile twitter facebook follow
Crush ღ ?
Thursday 20 December 2012 @ 00:03 | 0 individual(s)
Assalamualaikum ,

Heyya Guys ^^,

 Nak tanya something ni , hekhek  , janji jangan marah & jangan tak cakap sudah ? Korang ada Crush tak ? Mesti ada kan ? :3 tipulah kalau takde ken ? Haha . begitu jugak dengan kita . Ohmy ~ cuba bayangkan kalau Crush kita tu kan , minta couple dgn kita . Arghh~ sumpah kalau kita kan , kita dah pengsan . wuuuuu . bukan senang nak dapat orang yang kita suka :3 cuba bayangkan bertahun tahun , berbulan bulan , berminggu minggu , berhari hari , berjam jam , berminit minit , bersaat saat (okay peliknya bunyi =..= tots~ lantak lah :P) kita suka dia , akhirnya dia hadir juga dalam hidup kita . Wahh~ Alangkah bahagianya nyaaa :*


Dan awak Crush , Saya nak tunjuk kat awak something , Hope awak tengok :*


Okay , now cerita pasal Crush saya :3 okay , bagi saya dia ni baik , caring , suka buat saya gelak , sentiasa ada waktu saya senang atau susah , yang paling membuatkan saya sukakan dia , dia pandai buat lawak , seriously . ayat trademark dia "POOOYOO~ " *sambil dia menjerit kuat kuat*
okay dia comel :3 haha . yang paling saya respect tentang dia yang dia ni good  listener , always keep my secret and respect for woman . tak suka gaduh gaduh , tak panas baran :) Aummm :3 he's so perfect guy , rugi lah siapa mainkan dia , tinggalkan dia . Yelah memang betul kan perempuan mana tak rindu boyfie dia kan ? but both of them have to understand the situation he's busy with work. okay , enough . nanti terkantoi pulak sapa :P


Apa -apa pun , Kalau diberikan satu permintaan , ngeng ~ haha . teringin nak jadi yang terbaik untuk dia . Orang orang lama cakap kan kalau ada jodoh tak ke mana . :3 kan best ada jodoh dengan dia *kay galok* tapi kalau takde jodoh dengan dia pun , nak jadi besties dia selamanya , maksudnya sampai mampus lah :P muhaha . Amin ~ okay bye :*

Stella Queen

7teen year old.
my birthday is 19 november.
thanks visit my blog . Lovemuch xoxo
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
comment
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.