home profile twitter facebook follow
Thanks For Everything ♥
Sunday 30 December 2012 @ 00:18 | 0 individual(s)
Assalamualaikum .

Post ni hanya dituju khas untuk awak dan awak ^^

This Note For Capital A


Hey . Actually Fie nak minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki . Sebenarnya fie takde niat nak tinggalkan sapa sapa . Tapi fie kena pergi . Harap kepergian fie ni takde memberi kesan pape kat salah sorang  :) dalam keinginan fie nak melangkah pergi , fie berat sangat sebenarnya nak pergi , fie pergi dengan tanpa rela hati . Tapi kalau fie tak pergi ? sampai bila fie akan mengharap kat awak ? fie dah taknak terlalu mengharap , Apa apa pun fie anggap awak mcm abang fie dah lepas kejadian semalam tu . Yes abang , Just sebagai seorang abang . fie sedang cuba bersikap rasional dan matang , sebab tu fie perlu pergi :) Terima kasih sebab jadi besties ever fie selama ni . kalau ada fie sakitkan hati awak ke, apa kea fie minta maaf sangat sangat . Hope kita tak bermusuhan , kalau ada keizinan Allah swt kita ada rezeki kawan balik . Alhamduliah :) . kalau takde jangan lupa fie tau . haha . #joke . lupakan pun takpe . tak kisah pun . fie tak penting pun . okay ? bye ^^V

This Note For Capital Y

Hey . btw sorry apa apa pun :) saya pun sebenarnya tak sanggup nak pergi  . tapi saya terpaksa :) mungkin dah takdir maybe ? Haha . dah lah nangis sebab saya :D tak perlu kot . saya pergi pun ada sebab yang kukuh . Harap awak tak rasa kehilangan saya . Insya-Allah . kalau ada rezeki , saya datang KL jumpa awak kay ? tapi saya tak janji . takut benda yang lain akan berlaku dulu . kita bukan tahu kan ? haha . apa apa pun kan saya rindu kat awak . tapi :) .. walau apapun saya tetap sayangggggg sangat kat awak . Haha . dah rasa mcm adik sendiri pun ada . Kalau jumpa cubit pipi panjang panjang . teringin nak peluk awak . mesti comel kan awak ? haha . okay . Sorry tau buat awak nangis . sebab awak pun saya nangis jugak semalam , seharian tak makan sebab awak . harini tengoklah kalau rajin saya makan lah :P  okay bye awak ^^V Loveyouu . Xoxo
Stella Queen

7teen year old.
my birthday is 19 november.
thanks visit my blog . Lovemuch xoxo
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
comment
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.