home profile twitter facebook follow
Simptom-Simptom Barah Otak
Friday 10 May 2013 @ 06:32 | 0 individual(s)
Assalamualaikurum ,

Hey guys ! harini nak share dengan korang pasal simptom simptom "Barah Otak". manalah tahu . Ia dapat membantu sesiapa saja. tak salah kalau share kan ? Sharing Is Caring .Haha. Joke . ^^

Pernah tak korang rasa sakit kepala,pandangan kabur,muntah muntah dan selalu lupa?Jika ya,lebih baik korang cepat cepat berjumpa doktor kerana mungkin simptom simptom awal Barah Otak .
Kalau korang nak tahu macam mana barah otak ni ada . Mengikut kajian , faktor utama ditemukan ialah genetik, keturunan , pesekitaran dan bahan kimia




Antara Simptom Simptom Barah Otak .
  • Sakit kepala yang teruk terutama di waktu pagi (aku ada ==")
  • Sakit kepala yang berterusan sehingga loya dan ingin muntah 
  • Pandangan menjadi kabur (aku ada ==")
  • Selalu lupa (aku ada ==")
  • Epilepsi (kekejangan otot atau sawan)
  • Gangguan percakapan
  • Gangguan ingatan (aku ada ==")
  • Perubahan personaliti
  • Kerap diserang sakit kepala (aku ada ==")







Okay .That's all. kalau korang ada simptom ni , korang pergilah check okay ? jangan jadi macam aku . semua benda malas. Byee . ^^V


Stella Queen

7teen year old.
my birthday is 19 november.
thanks visit my blog . Lovemuch xoxo
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
comment
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.