home profile twitter facebook follow
Tips-Tips Menghilangkan Bintik Bintik Putih/Hitam Di Muka
Sunday, 12 May 2013 @ 02:40 | 0 individual(s)
Assalamualaikum ,

Heyy ! okay . Harini aku nak share kat korang sedikit tips tips yang menarik ! haa . korang mesti nak kulit korang nampak cantik dan bersih . gege bu bu bu kan ? ahaks . okay . Tak sia sia aku reasearch tau . dapat tips ni . saja nak share dgn korang . manalah tahu dapat membantu kan ? Bahan bahan dia semua senang dapat . seriously .

Bahan Utama
  • Sebiji Telur
  • Kapas Muka
  • Air Suam
  • Hirisan Limau Nipis
Cara-cara
  1. Asingkan putih telur dan kuning telur . Kita hanya akan guna bahagian putih telur sahaja .
  2. Celupkan kapas ke dalam bekas yang berisi putih telur tadi .
  3. Lekapkan kapas muka yang bersalut putih telur ke bahagian muka yang terdapat bintik putih/hitam tersebut *pastikan kapas muka korang betul betul melekat dan rata di muka* .
  4.  Tunggu sehingga kapas betul betul kering .
  5. Tanggalkan kapas muka tersebut .
  6. Observe kapas muka tersebut dan korang akan dapati bintik putih/hitam pada muka korang dah tercabut .
  7. Cuci muka dengan air suam .
  8. Kemudian gosokan hirisan limau nipis ke muka korang . Maybe akan rasa pedih sikit >,< . Ini bertujuan ini untuk membuang hanyir telur & menyegarkan kulit korang .
Okay ! senangkan ? Amalkan 2 kali seminggu . Insya-Allah bintik putih/hitam korang akan hilang . That's all sayang sayangku ^^ , selamat mencuba .
Stella Queen

7teen year old.
my birthday is 19 november.
thanks visit my blog . Lovemuch xoxo
◄ OLDER POSTS // NEWER POSTS ►
comment
Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.